Så var Julen över

hej hopp på er alla, som ni märkt har ja inte bloggat på ett tag men ja har inte varit i uppsala över jul utan ja har vart hos min mormor nere i öxabäck. ja har träffat kusinerna o min bror o syskon barn har varit rikigt roligt :) men ja åkte hem en dag tidigare än va ja skulle så i fredas va ja i göteborg hela dagen för att vänta på mitt tåg hem. gick o shoppade o hittade en hel del fynd, men de va för mkt folk så ja gav upp efter ett tag. när ja kom hem träffade ja ylva o de blev utgång t people. vi förkrökade hos mej o sen festade vi hela natten lång. haha gud alltså. igår tog vi de lugnt t på kvällen då vi drog t viktor på fest. de va ganska lamt eftersom att alla satte sej i en ring lngre bort än mej o ylva, men vi gjorde de bästa av situationen o även igår blev de för mkt alkohol hahaha men oj vilken rolig kväll vi hade hahha :D nu idag har vi mest bara suttit o storstädat mitt rum. har varit väldigt trötta efter två dagars hårt festande :P nu har ja även beställt flygbiljett t chile :D ska få träffa tina o åer den 2 feb o kommer hem den 16 feb wiiiiee längtar behöver verkligen få färg e så himla blek :/ aja nu ska ja joina ylva lite hihi o snart ska vi på bio o se yez men ha de så bra puusss



utgång :)


ja o levi <3

'
ja o valther <3


Julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0