Torsdag

tjoo
igår hade ja o tina riktigt rööligt, vi va hemma hos tina o förkrökade o tog massa bilder, drog sedan vidare till people runt 10 snåret, drack tequila o blev stupfulla, dansade, vakten kom, polisen kom o de vart massa tjafs, övertalade tillslut polisen att vi inte behövde skjuss hem utan att vi skulle åt samma håll tur! jäkla vakter de där alltså vilket gör att ja aldrig mer kommer sätta min fot där igen haha så roligt för att vi va inte så fulla som dom påstod! men men ja kom hem igen runt 11 snåret så de vart en kort vistelse där haha,

ida åkte ja till jobbet o hade skrivit i min almanacka att ja började 11.30 men nänä ja började visst 11.00 FAN va de ända ja tänkte på men gjorde mitt bästa o tog även HELA mitt pass för att göttgöra så jobbade 8 timmar istället för 6 men hey ja e ju ledig hela helgen så de va de värt =) nu sitter ja här o funderar på att gå o sova, ska leka m tina på stan imorrn o kanske sedan dra t tierp o träffa stefan o rebecca? e sjukt sugen på att göra nått m dom igen va ju ett tag sen nu höhö :P aja pussis <3


kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0