Onsdag


de e för jobbigt att ens tänka tanken att de kanske aldrig kommer bli vi igen..måste fortsätta o helt enkelt leva m de..:(

vill inte ens tänka tanken men life goes on som sagt, får bara hoppas på de bästa för lilla moi. nej slut me deppen nu till va ja har sysslat me ida :)

ja idag har ja bara jobbat hela dan, jävla finans krisen!!! knappt nått folk som kommer o köper hos oss o då menas de inget arbete :/ o ida va de ju löning. skärpning svenska folket! sänk priserna så lovar ja er att ni kommer klara er igenom denna kris! tack o lov har ju inte vi höjt våra..men men så ska jobba imorrn o de känns ju ql att bara försöka hitta arbete nej ush!

idag har ja inte varot på de bästa humöret varit sur o grinig.. va på stan o inhandlade en ny mobil :D, ett sött rosa gosedjur som kommer bli min nya vän, saker till min nya toalett, tavla på marilyn monroe o sen tror ja inget mer. måste va sparsam denna månad eftersom ja inte får mkt lön nästa månad o då fyller ja ju 20,

e så grymt ledsen på en viss person..finns faktist inga ord kvar, men han får allt va en tönt o gå miste om lilla söta mej! helgen e iaf fullspäckad:
Torsdag: jobba kl 11-14/ 16-19 mellan passet ska ja sola o bli brun hade ja tänkt o även kanske få nycklarna till mitt nya rum :)
Fredag:  jobba kl 11-19 sedan på inflyttningsfest hos heddie o supa skallen av mej haha okej ja överdrev :P
Lördag:  jobba kl 12-16 sen flytta in mina grejjer till mitt nya rum, träffa ylva :D förfesta hemma hos stefan o sen dra vidare till People o träffa den andra stefan haha
Söndag: jobba kl 12-18 o sen hem till mois nya hem o börja packa upp o göra fint :)

så ser min helg ut o ja läängtar o sen nästa vecka jobbar ja bara onsda o freda vilket e skönt då ja kan va m ylva wiiiee:)


nej nu ska ja kolla klart på filmen o sen sova har såå fruktansvärt ont i mina små ben o fötter ja säger bara hoppas inte mina ben sviker mej imorn haha

nej nu måste ja seriöst få normalt folk hit till tråkiga uppsala de vill säga ylva o tina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0