söndag

hola
idag har ja haft en harry potter dag, har inte sett filmerna så ja tänkte ge dom en chans o till min förvåning va dom bra, men inget ja skulle vilja se igen :)

blev lite irriterad ida för ja jobbade natt o va såå trött men gick upp kl 12 för att träffa en person, ville dusha o va fin o så får ja liksom ett sms kl 4 att han inte kunde ida o ja ba yey tack för den..kunde han inte skrivit de lite tidigare så ja kunde fått sova längre :/ men men för ja kan inte sova under dan, o nus itter ja här o försöker sova men kan inte...kl e 2 o ja ska jobba imorrn hum men ska ara joba tre timmar så :) idag har mitt humör oxå gått upp o ner.. känns tråkigt o ara sitta här i mitt rum såja gick till willys två ggr för att fördriva tiden haha

igår natt va de så lugnt så ja fick inte börja förräns en halvtimma efteråt o sen kom ju självklart den stooora rushen, har inte varit me om en sån på typ två månader men men, så helt slut va man efteråt, va bara ja o sara som stod i kassan o de va verkligen kaos. för dom andra funkade så emil hjälpte mej vilket va skönt blve ju så förrvirad efter ett tag o glömde alla beställningar haha men de gick bra..


men livet blir roligare snart:) flyttar till en helt ny lägenhet o ylvakommer o sen tina woe slipper då va ensam :P tkr de e tråkigt när folk säger så mkt t.ex när du kommer hem från chile måstevi göra nått, javisst nu har de gått en vecka o har frågat men ingen "kan" men men man ser ju vem som är ens riktiga vänner!


o på onsda får ja min lön :D  o då ska ja köpa sim kort för nu ska fettet bort!! känner mej såå fet eller e de haha så nu ska ja få muskler o även ha ett solarium kort så att min bruna färg försvinner. jävla tatuering kan ju inte bada förräns efter 2 veckor tror ja :S o ja vill bli smal nu!!! ge mej en snygg kropp tack! fast de ja mest hatar de e mina armar :( de e där allt fett hamnar inte på magen haha aja nu ska ja se klart på filmen sen ska ja sova :)

ciaoo



varför kan inte mina känslor för dej försvinna :( gör verkligen allt men de går verkligen inte..varför gav du upp om oss så fort ? har du glömt allt om oss :( du försvinner aldrig från mina drömmar..varje natt känns så ensamt utan dej..vill känna din närhet..varför kan du inte försvinna från mitt hjärta. varför kan ja inte se en kille på ett annat sätt än att du alltid ska komma in i mitt huvud :( fan du va så bra på alla möjliga sätt, du va så underbar..känner du verkligen inget för mej..kan inte sluta skriva om dej heller, vill få ut allt. ja saknar dej,ja saknar oss o ibland så känner ja din närhet. mitt liv e inte helt utan dej, o ja vt att du inte läser min blogg, men ändå..ja har velat ha dej hela tiden men du ville inte..minns du första gången vi visade att vi var ett par? på valborg då du tog min hand o kysste mej mitt framför dina kompisar o ja va så lycklig, när ja åkte till gotland i somras va de så roligt, alla myskvällar vi hade, alla filmer vi såg, när du opererade dej va ja där varje dag, även om ja inte visste om du ville. så låg du där helt nerdrogad, så tog du min hand o log o då kände ja mej så älskad. du behövde inte säga mkt för ja såg i dina ögon att dom va fyllda av kärlek. kan skriva en hel uppsats om dej o mina ord skulle aldrig ta slut, snälla ge mej bara en chans till o ja lovar du kommer inte ångra dej..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0