Lördag

ja igår jobbade ja 11-19 o de va de värsta i mitt liv :`( redan när ja började blev de världens rush har aldrig blivit de så tidigt, vi va bara två i kassan o kön va liksom t dörren så snacka om att de va bara se glad ut o ta så många beställnngar som helst! trodde rushen skule lägga sej men nej. efter ja tagit min rast dvs från kl 2-7 så va de rush nonstop o ja fick stå i kassan hela tiden. sista timmen kände ja verkligen gråten i halsen men lyckades hålla den inom mej såå trött var jag.. :/ fy fan.

va m chrille, jimmy o danne igår o drack, vet inte riktigt hur man kunde beskriva att ja va igår va verkligen tyst hela tiden o de brukar ja annars aldrig va, skrattade knappt ens m, bara satt där o va i mina egna tankar. man kunde tydligt se att ja inte fanns där utan va nån annan stans, om nån annan skulle sett mej igår skulle dom sett en trasig flicka, mina ögon va helt tomma, när de försökte prata m mej satt ja bara där  o skrattade lamt, va har hänt? ja som alltid brukar ha roligt oavsett o de va ju ql igår! men ja kunde inte få bort dej från mitt huvud. faaaan vart tog den lyckliga flickan vägen? kmmer nog helt enkelt inte bli lycklig igen utan dej..vill kunna ha roligt men hur ja än försökte såg ja inte de alls roligt, fast de va de..känner mej faktist riktigt ensam, ingen som ja kan va helt mej själv o släppa loss som m ylva o tina, sätter på mig olika masker när ja umgås med folk, vet inte hur länge ja orkar de här faktist, orkar inte må så här längre..de tar på ens krafter.

nu e de bara 16 dagar kvar tills ja åker ner t chile! längtar verkligen. bort från detta kalla klimat, kan ju knappt ta ett steg ute innan man känner den bitande kallhet som blåser en i ansiktet, burr bli brun o bara festa nätterna långa m världens bästa brud <3 lääääängtar snart kommer ja =)

idag blire nog bara att ta de lugnt..har ju inget att göra så..

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman ja finns här för dig i allafall,även om ja bor långt borta!!!!

önskar du kunde komma hit nuuuu, hoppas du fpr jätte bra i chile,så får du sola lite åt mig o hälsa tinut;)



pussssssss

2009-01-18 @ 14:59:08
Postat av: tina

eyyyyy ja snart kommerdu:P

2009-01-18 @ 20:18:59
URL: http://livetsomtina.blogg.se/chicaloca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0