Happy again

ja e stolt över mej själv, över att ja kunnat gå vidare. ja va så deprimerad ett tag så ja knappt visste ut o in, va väldigt förvirrad, arg, ledsen ja för de mesta allt man kan tänka sej, sorgen gömde sej i hjärtat o ja undrade om ja nånsin kunde bli lycklig igen, men faktum e den att varför slösa bort sin tid m att tänka på en som vände allt o som man älskade som ändå inte ville ha en som man hoppades på, ja ville verkligen inte.. började ta droger för att dämpa min smärta o faktum va att den gjorde de, den tog bort all smärta o man levde bara i nuet, började supa rikigt rejält men flaskan kunde nte dölja min smärta. ja vet säkert att de låter löjligt o ja vet de va ja som gjorde slut, ni sitter där säkert o undrar varför ja då mådde så dåligt. men ja har oxå känslor de va verkligen sååå svårt för mej att göra slut, ja gjorde de inte för att ja slutade älska han utan ja gjorde de för att ja inte klarade av allt som pågick i mitt huvud. ja har lärt mej o de var bäst såhär, o alla ni som säger att ja komer hitta nån snart haha ja du herregud ja letar inte o vet inte om ja kommer vilja ta in nån igen o börja om på nytt, 2 st långa förhålanden på 4 år har varit underbart men ja vill inte känna smärtan o ångesten igen. visst vill ja känna kärlek men de får ja redan så mkt  av ylva o tina, o de räcker gott för mej :) ja har lärt mej av mina misstag med två st helt olika personer, känner mej lycklig som ja e :) underbara kompisar som stöttar mej o underbara killkompisar som säger snälla saker. ja uppskattar de otroligt. ja känner inte sorg längre förutom att de e så tråkgt att vi inte e vänner, de e sååå himla vikigt eftersom vi verkligen delat allt m varandra! du kände mej utan o innantill o ja dej. visst kan de va svårt men ja älskar dej du finns alltid i mitt hjärta. ja behöver inga boys för ja har mina 2 underbara vänner ylva o tina o dom klår boysen hårt :P ja e så otroligt glad för att ja fått spendera 1 år o 7 månader me dej. de va de bästa i mitt liv. men livet e inte slut än de har bara börjat. o ja e så glad för 1 år o 10 månader m dej ben. du kommer oxå alltid finnas i mitt hjärta. ast vi inte alls pratar så har ja inte glömt dej :) nej nu ska ja ut på äventyr o nästa e til chile. så får man se vad som händer. ja har lärt mej att oavsett va ja gör hör i livet så har ja mina två bästa kompisar. de gör alt för mej o ja för dom. vi har haft våra svåra stunder m sorg, glädje gråt o såå mkt annat har betett mej som världens idiot. o ändå så har dom förlåtit mej o ja e så lycklig fast ja inte alls förtjänat de. dom e bäst!!! allt jag gått igenom har dom varit me o stöttat. nu åker ja till chile om 5 dagar o de kommer allt va de bästa för de allra allra bästa som hänt i mitt liv e att ja har ylva o tina de klår ingen tyvärr björn o ben :P 
nej nu måste ja allt ta o sova kl e ju trots allt 03.30 ska ju t skolan imorrn puuuuusss <3

Kommentarer
Postat av: tina

<3<3<3du är bäst tambien<3<3<3PUSS på dig,vi ses på tisdag!!!löööööööve ya!

2009-01-28 @ 16:25:19
URL: http://livetsomtina.blogg.se/chicaloca
Postat av: ylva

du e det bästa som hänt mig med!!utan dig så skulle de vart tufft!Taack för att ja fick ringa o gråta ut hos dig imorse, hehe;p Hjälpte lite iallafall=9

puss saknar dig massor!!!

kraaaaaaaaaaam

2009-01-28 @ 16:42:14
URL: http://dfordancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0