måndag

jaoo idag blev de inte mkt till sömn, jobbet ringde ett antal ggr o till slut svarade ja men hade ingen ork alls att jobba, o några sms senare vaknade ja, fixade mej o drog t stan o träffade lille vicki =) vi satte oss på bryggan o myste o snackad, ida gjorde heller inte ont att prata hihi så de börjar sakta lägga dej. inhalndlade lite saker o drpg sedan hem för att slappa, blev ingen film men kollar nu på färjan o snart blir de ballar av stål me gusta<3 fan va ja blev sugen på att åka på kryssning nån som vill haka nör ja blivit 20 ? o kröka massa wiioo :D ser även fram emot freda enormt då blir de festa järnet alltså gud så roligt!

ja o nu har min kamera pajjat igen linsskyddet går inte att öppna FAAAN så måste lämna in den igen !! morr ge mej en ny kamera dumma teknikmagasinet, har alltid otur först m mina mobiler o nu kameran, nä inte ok! har även pimpat min mobil, blev sketa snyggt!

har även sett att ja sakta börjar bli smalare ja om man left på yoghurt o soppa ett tag så märks de wiioo <3 o nu börjar ja älska min nya piercing, fast kan inte leka m den än de får vänta :P

imorrn blir de till att jobba o sen kanske de blir att åka till stefan i tierp om han inte kommer hit =), de får vi se imorrn!
nä mina vänner nu vill ja kolla klart på färjan såå
ciao

ps om 8 dagar fyller ja 20 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0