mm

idag jobbade ja t 2 o sen blev de snabbt att dra t darkwell o träffa tina, höll tina i handen, de gjorde inte ont alls utan kändes bara mega konstigt. så nu e ja ny piercad =)
ja o tina gick sedan till ån o myste, o drog den hem t tina. ska snart tillbaka dit o kolla på film me stefan, tina o makkan, nånting som ja verkligen behöver, för ensam vill ja inte va.

o nu har även mamma sagt upp kontakten m mej :( de e faktist min kropp o ja gör va ja vill m den...men nä hon behandlar mej fortfarande som 15, men va fan ja e 20 om två veckor, visst ja e ung o gör dumma saker men de va faktist ett bra tag sen ja gjorde de! ja e bara så trött på de här, mamma e ju den enda ja har, har ju ingen annan :( ja e ledsen ja har säkert inte varit din dröm dotter men när ska du nånsin förstå de?? du ska fan va glad att ja inte piercingar i hela mitt ansikte, massa tatueringar, o ligger nerknarkad varje helg, varöfr e ja inte de? jo för att de e så meningslöst liv, men visst nu när du ändå inte vill ha mej som dotter kan ja ju lika gärna göra de :( visst de e skönt att ha nån där som bryr sej annars hade ja ju aldrig varit den ja e ida. ja e bara så ledsen arg o besviken o även om du inte menade de så har du ändå sagt de. har fått höra såå många ord från dej som verkligen sårat mej, o dom orden e dom värsta man kan höra. men ja har ändå förlåtit dej för de men nu vet ja inte längre :( trodde aldrig de här om dej trodde om nån att du skulle förstå...men ja har insett de här nu du kommer aldrig att förstå, för under hela mitt liv så har du varit på alla andras sida o tagit deras parti o bara sagt att ja överdrivit o även fått alla på din sida. o nu har ja inte orken kvar att ens försöka längre, men som du sa ja e väl jävligt lik min far! alkolist o som gör kriminella saker..nä du då känner du inte mej !!! tack för att du "stöttade" mej nu när ja äntligen tagit mig ur mitt skit liv!


ja mer finns de inte så mkt o säga så ha en bra kväll


 


Kommentarer
Postat av: tina

vi har varandra nilla,när livet sviker och folk gör misstag, så har vi varandra. Vi har gått igenom allt tillsammans jag lämnar dig inte! vi ses om en timma pussi<3

2009-03-26 @ 18:58:47
URL: http://livetsomtina.blogg.se/chicaloca
Postat av: ylva

nej men ååh:( men du vet att jag alltid finns här för dig,även om vi inte bor i samma land längre!!

och nu ses vi snart ju och då kan vi ha apa skoj o så måste ja få se din piercing..wiiooo så skoj önskar ja hade pengar då skulle ja också gjort de!!!

miss u pusspuss

2009-03-26 @ 21:49:42
URL: http://dfordancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0