söndag

denna dag va nog den jobbigaste dag på jobbet denna vecka, fått 4 timmars sömn, mådde as illa, o hela min kropp va utsliten, kan bero på att ja inte får äta rikigt mat, o jobba o knappt äta något e väldogt farligt iaf på bk där man känner lukten av mat hela passet, va så nära på att svimma ett antal ggr o på slutet fick ja as ont i ryggen, men nu sitter ja här i min säng o bara njuter o kollar på green street huligan 2 =) de e ja värd tkr ja! o imorrn e ja ledig min lediga dag som ja länge längtat efter =) blir att ja kommer sova tidigt så att ja inte sover bort hela dan! ska sen ner t stan o fixa lite saker på nordea o sen kanske ta mej en simtur! me like
o snart kommer även vicki o tittar förbi, kommer inte kunna prata så mkt men har ju vant mej :P
nä nu ska ja dricka min päronloka som står framför mej.
hör även av er nästa vecka då ja kan leka alla dar förutom tisda =)
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0