FINAlly

jaoo ännu en dag fullbodad yey skulle vart ledig imorrn men hoppar in o jobbar 11.30-14.00 vilket ändå e skönt =) planerna bli att simma o sola o bara slappa, skulle gått på stan me heddie men ja vet faktist inte om ja kommer orka måste verkligen vila upp mej eftersom att denna vecka kommer bli ett helvete för ja jobbar verkligen apa mkt men what the heck veckan efter jobbar ja ju nästan ingenting så =)

idag är ja även glad för ja har äntligen kommit över dej o denna gången menar ja de faktist har inga känslor kvar för dej längre, im moving on with a happy face, ja menar livet e ju inte slut än, den har ju bara börjat wiioo, när tiden e inne ska väl ja oxå få mitt lyckliga slut haha men tar dagarna som kommer o nu e de mina vänner som räknas <3 har bara inte vart mej själv på sistone all stress, jobb o bara panik men thats over know yey, de förflutna e de förflutna ingenting ja kan ändra på, o kommer nu få massa fina minnen denna sommar som singel, faktist min första sommar på 4 år den ni haha shiaat scary men ändå wonderfull så mkt ja kommer va m mina vänner små o göra massa roliga saker, denna sommar ska bli min bästa någonsin har ja bestämt! i lööve it, visst e de alltid mysigt o ha nån vid ens sida som sätter en på plats. men de tar vi nån helt anna dag för nu e ja glad weeeooo

nej nu e kl faktist rätt mkt borde försöka sova vilket kommr va svårt faan!
ja älskar alla er som verkligen stöttat mej kan inte beskriva m ord hur mkt ni betyder för mej <3
livet e en fest yeeeess

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0